älska Hede, älska er! ♥

Hemma från Hede! Vi har tältat, lr jag menar "tältat", vi sov ju faktiskt inte i tält. Vi sov ju faktiskt inte alls. Joh, jag & Joakim sov tsm 2 timmar. Sen va det en jävla kråka som hojja ute i trädet så vi vakna 06:50.
Joakim gick ut och försvann, letade efter Carl & Alexandra som va bort, och jag vaknade med en absolut i famnen, hm..

     

Jag skulle gissa på att Joakim va tbk efter 5-10 min, och då va Bastiiman borta oxå, fast han hitta vi i Baren. (snygg bild,)

Imorse va alla trötta, och hade svårt att hitta på ngt att göra, jag och Joakim städade lite. Men sen tog Anton över, Carl hjälpte nog till han med.
Och alla pratade om vad jag gjorde kvällen innan, yuyup, typ mysa med Anton!

     

kvällen innan jah..

När vi åkte till Saleby/Hede, skrattade Carl & Äzz åt att jag sa motocykel, jag har aldrig fattat vad felet va. Men man skulle tydligen säga motoschykel. Ska försöka tänka på det..

  
                  (Joakim har Bullar i ugnen)

Det va ju bra väder som vanligt, regn regn regn, & Anton spelade fotboll. Det gick inte grilla ute, så vi fick låna en elgrill av Pedofil-morfar (Joakim säger Mårrfarr), det tog ungefär 2000 år. Så vi låna en stekpanna istället , vi fick inga grillspett. Men vi drack oss mätta istället. Eller jah.. jag fick knappt ngt!



Jag kan inte säga mer än att kvällen va as bra, och massa massa massa rolig. Fast nästan gång får ni dricka med mej, Carl & Joakim!
& Carl.. Får jag lite mer, kan jag nog följa med ut och tjao.. Vad du nu vill leka.
 
Loviisa älskar Anton, Alexandra, Sebastian, Joakim & Carl mest av allt på hela jorden, och lite kärlek till min sovkompis, flaskan. ♥

(Eftersom alla tkr jag verkade lite.. Lite borta under kvällen, kan det va lämpligt att läsa älsklingsäzz inlägg om tältningen, hon kmr nog ihåg allt mkt mkt bättre,)

/ Loviisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0