Cykla till träskberg,

Igår fick jag & Alexandra världens idé att cykla till Träskberg, fast egentligen va det Carl som tvinga oss, om vi skulle få våra pengar va vi tvugna att cykla & hämta dom.

På vägen dit orskade jag & Äzz två bromsspår på vägen, eller orsakade gjorde vi inte. Det va 6 alkolister i en bil som ville skrämma oss, därför bromsa dom precis bakom oss & tuta och skrek på oss, vi får allt erkänna att vi va rädda varje gång det kom en bil sen..

Det började regna & vi blev blöta, fast vi cyklade till Rasmus, där grabbarna va.
Carl lekte citron & va pissesur, så fort jag kom börja han hacka på mej med en gång! Jag tkr inte det är värt att skriva mer om det, så vi hoppar fram några timmar:

Rasmus skulle köra traktor, och vi hade inget att göra. Carl va fortfarande sur. Jag & älskling frös, och vi tyckte vi kunde åka hem till Carl, men Carl ville inte ha oss där, så han hittade på att Louise & Jörgen skulle göra ngt, men jag & Alexandra cykla dit & frågade om vi fick komma in - det gick hur bra som helst. Dom blev pisseglada när vi kom på besök.

Vi fick förklara varför Carl & Joakim inte va med, och jag tror Jörgen ringde till Carl, för sen kom dom med.

Jag & Äzz tog Antons bok, så åkte vi (alla) & lämna den. Där lekte vi lite med Joel, och skrattade åt filmen. Joel, jag lovar. Du får filmen på tisdag!


Sen åkte vi hem, och Carl fick rådamp, så jag va tvungen att köra! jag körde häst, det är ju fantastiskt. Fast det va mörkt och jobbigt + att jag & Alexandra hade sjukt bråttom hem, så jag fick mest damp tbk för jag hann inte lära mej nu.

Allt blev tajkon det sista, vi börja cykla, men insåg att vi inte skulle hinna hem i tid, så vi tvinga grabbarna att köra hem oss. Men Carl va borta, för han letade efter Joakim, som stog vid kyrkan, och mamma ringde och sa att vi inte fick cykla hem för det va konstigt väder. (bra kommenar: Jag ba: det är inget väder)

Sen fick jag nästan, nästan en puss av Rasmus! Synd att Carl kom - sötaste Rasmus vågade inte då.

Även om Carl va sur som fan, så va det rätt kul ändå, om man inte tänker på det.
& jag har kört häst!
Nu ska bara Joakim lära mej färdigt idag/imorgon.
Men nu har jag jävligt bråttom!

/ Loviisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0