Fredag 1/8-08

Idag har det hänt jätte mycket för min del iallfall. Först på morgonen åkte jag till Lovisa där vi målade hennes garagedörrar typ röda. Sen när vi va färdiga tänkte vi att vi skulle åka och bada eftersom det va så jäklarns varmt eftersom det skulle gå fortare att komma iväg gick Lovisa in och åt och jag tog med Saggan ut på en promenad till kullen.

När jag kom tillbaka stog Lovisa med en melon i högsta hugg och skulle skära den i massa bitar vilket inte gick så bra för mer än halva melon splatschades (jag vet att det inte stavs så) och det flög ut massa kärnor i hela köket. Sen fick jag ta över och et gick inget vidare bra de heller så vi gav upp. Jag sa att det finns melon hos mig vi kan ta. Sen tog vi våra racer cyklar och trampade iväg med hela lasset.

Väl hemma hos mig fick Lovisa en snilleblixt och tyckte det va bra att blåsa upp den uppblåsbara båten innan vi åkte i väg och smarta som vi va blåste vi upp den. Sen började problemen vi skulle ju så klart få medd oss båten på något sätt också och det gick ju bra i början sen ville båten blåsa iväg och sånt så då kom jag på att vi sätter den på pakethållaren men även de gick inte.
Efter många blickar från folk tänkte jag till ännu en gång och satte skiten på huvudet och cykla det gick bra några meter den blåste båten av och det va bara börja om från början. Resten av vägen hållde vi den i mellan oss. Väl framme for vi i vattnet som små fiskar för vi va genomsvettiga.
Då började även problemet där. ALLA GRUND!! Vi fastnade på ca: 3 ställen innan vi gick långt ut. Sen åkte vi lite och bada och sen packade vi oss hem efter en Super Duper rolig dag (: Älskar dej Lovisa <3





                                                                                                                    


                                                                                                                                                                            // Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0