iiiiiiiiih!

Fan vad jag är glad. Jätte glad, nu passar verkligen sången som Anton fick mej att sjunga i fredags in : jag mår bra!
Jag vet egentligen inte varför är så glad, jag bara älskar mina små 5 så mkt.


                   ♥ Anton, Alexandra, Joakim, Sebastian & Carl ♥

Tack vare övernattningen i fredags är jag as glad, och igår hade vi oxå pisse kul, jag vill sova med er igen, fast Carl - denna gången får du inte prata så jävla mkt - fast det va jag? Neh, men det va inte jag. Jag sov ju med Joakim och min sovkompis flaskan.

Jag längtar till nästa gång,  och jag är gladgladgladgladglad! Neh, nu måste jag dampa av mej. Jag är så HAPPYYYY!


(världens meningslösaste inlägg, förlåt!)



/ Loviisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0