Joakim idag, ♥

Idag har jag vart med Joakim, det va allt för längesen nu. Vi tänkte åka hem till han, men det regnade så mkt, så vi kom ingenstans, för vi ville bli så lite blöta som möjligt, och det regnade likt förbannat.

Så efter att vi läst nyaste Frida tidningen, kollat på alla plantor på terassen, kollat tillräckligt på vädret, ätit upp
all glass, och kollat allt på Youtube, tog vi hunden och gick ut istället. Det regnade, och mina skor hade redan en inomhus pool innan vi ens kommit ur kvarteret.
Vi gick upp till skogen, och till sandhögarna i Råda Sand, Zacco sprang överlyckligt upp och ner, och jag & Joakim kom på den genigala idéen att åka pulka nerför sandhögarna. Det ska vi göra nästa vecka! Alex & Carl - ni ska minsann oxå va med!

aap, vi gick in. Läste lite Frida igen, kollade lite på internet hur mkt regn & storm
det va egentligen. Vi fick det inte att gå ihop, för det va snö på väderkartan & det hette tydligen inte smhj, så vi sket i det.

När Joakim skulle hem blev det smått hajkojtajkon, men slutligen kom han hem, i en Luftmiljö-för-fan-bil. Och tur va det, för jag fick ett sms 5 min efter han åkt..
Christer (tror jag Joakims pappa heter..?) hade pratat med ngn, och det har blåst ner 300 träd här i närhetet - shit!

Allt slutade iaf bra,  och Joakim - tack för världens roligaste dag! ♥

/ Loviisa



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0