Lovisa♥Alexandra

Aa man får ju underhålla sig själv nu när man får hjälp att patta håret och då kan det ju va smart att skriva lite blogg.
Lovisa försöker nämligen lära mig hur jag ska fixa håret och sminka mig så det ser normalt ut.

På Fredag ska Lovisa,Joakim,Calle och kanske Anton & Sebastian komma hem till mig i Vinninga hos pappa, de kommer te att bli trevligt.Vi kommer troligtvis åka tll Daggan och äta hennes brända popcorn.Anton kommer bli jätte lessen om han inte får daggans popcorn ifall han "övningskör" till fotbollsplanen och överger oss själva med daggan. HAHAHA!





På torsdag ska alla 6 gå på Hjulafton här i stan, göttmos -äcklig korv! Det ska ta mej fan bli asskoj, vi får väl knyta fast Jokim i ett koppel så vi vet vart han är. Anton & Sebastian kommer inte heller bli så jävla lätt att hålla koll på för dom kommer springa runt som 2 fulla getter.
Och Calle han är homosexuell, runkar varje kväll, saggar på sig själv..

Lovisa och Alexandra kommer så klart va lika perfekta som vanligt ♥



                                                            
//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0