Utkast: Idag har ...

Idag har jag träffat Lovisa,Anton,Carl & Joakim en kortis. Vi gjorde väl egentligen inte så mycket men det va roligt ändå.

Igår skulle jag och Lovisa åka fram på stan och fixa ett nytt id-kort och massa saker på banken till mig. Vi hann inte ens komma hemmifrån innan vi kom på att våra cyklar va i Trässberg. Lovisa som redan va på stan gick hem till Sebastian och lånade hans cykel och cyklade hem på. Efter typ 1 timma kom hon till mig, då hade hon vart hemma och ätit och grejsat. Vi började cykla fram åt stan på Sebastians cykel och tro det eller ej men vi kom faktiskt fram, HELT OTROLIGT!. För er som inte vet så är Sebastians cykel inte den bästa man kan få tag på , den låter och gnisslar och sadeln sitter 7 meter upp i luften och den har INGA växlar. Allså är den sämre än sämst. Iallfall när vi precis ska parkera cyklarna ringer självklart mamma och frågar vart vi är och då säger Lovisa att vi precis har parkerat cykeln. Först fatta jag inte varför mamma ringde till Lovisas telefon när jag hade på min på ljud i fickan men det  visade sig senare att min telfon hade damp. Sen gick vi upp och tog kort och sen till banken. Efter det cykla vi hem till Sebastian med hans underbara cykel och sen gick vi fram till stan igen. På stan tänkte vi att vi kunde va lite tjocka så vi köptr godis och satte oss på en sten sak och väntade på att Calle & Joakim skulle komma.




Efter typ 100 år kom Calle & Joakim och hämtade oss på Hemköp taket och då åkte vi och tog ut pengar och tankade, sen bar det av till Saleby. I Saleby fikade vi os Joakim och sen åkte vi till Salebyvallen där vi träffa massa kännda folk. Men vi tyckte det va tråkigt där så vi åkte och titta på ett högt vindkraftverk. Efter det bar det av till Trässberg där vi stog och prata ett tag innan jag och Lovisa tog våra cyklar och cykla hemmåt.

¨


Och bara så alla vet är Älskar jag Lovisa,Anton,Joakim,Calle & Sebastian <3

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0