Ny skola, ny klass

Jag vet att jag har vart väldigt dåligt på att skriva blogg den senaste veckan. Men det har vart så otroligt mkt att göra nu. Vart med kompisar, städat, sen har det vart mkt med packningen och skolan har ju börjat nu också.


Skolan är sämst, värst & äckligast. Klassen verkar sär, det tyckte jag iaf första dan. Men nu idag, andra dan, kändes vi mer som en klass. Man känner inte varandra men på ngt sätt så hörde vi ihop ändå. Det är konstigt.

Jag tror det kmr bli mkt bättre än Ruden faktiskt, men jag vill inte erkänna det själv. Eftersom jag bestämde mej för längesen att gymnasiet är hemskt, och att jag kmr hata det, så borde det ju bli hemskt och jobbigt. Jag borde byta inställning eller hur?


Alexandra verkar ha det toppen, och jag är glad för hennes skull. När jag kmr hem från Kreta är det nog mkt mkt bättre i min klass också. Jag har bara vart där en dag, lixom..

Men ändå, jag vill gå med grabbarna 9B & Alex, inte några andra. Men nu ska jag försöka stå ut 3 år med detta. Jag längtar till Studenten redan nu, så jag slipper skiten.


Nu kmr det bli tyst från mej en vecka, för imorgon åker jag till Kreta, med min nya underbara familj. Linus följer inte med, för han kom precis hem från Turkiet, men annars är alla med.


Jag lovar att jag ska bomba er med bilder sen när vi kommer hem! Sen ska jag skicka bilder till Carl & Joakim, det får jag verkligen inte glömma. Annars får det bli en nu-är-jag-hemma-bild. Inte för att ngn bryr sig men..


När jag kmr hem ska jag va halvneger, hoppas jag. Få se hur brun jag hinner bli på en vecka. Kanske inte märken ngn skillnad, vad hemskt det hade vart!


Anton, Alexandra, Carl, Joakim & Sebastian - Jag måste erkänna att jag kmr sakna er sjuuukt mkt!



/ Loviisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0