Reeegn!

Idag har det minsann vart världens tråkigaste dag, det började med att min underbara mamma väcker mej, genom att stå & hammra på färgburkar i garaget (två rum ifrån mitt). Pissetrött traskar jag upp & ser vad som händer, hittar några blåbär på köksbänken som jag äter tsm med lite yogurth. Ser lite på tv, kmr inte ihåg vad. Jag kanske inte såg på tv ens..?

Eftersom det regnade kunde man inte ut & jobba på brännan, lr åka till stranden, lr va ute överhuvudtaget. bajsbajsbajs!
Därför fick min vovve en makeover :

före     
                               före                                                                         efter

Seriöst, han är ungefär 7000 ggr sötare när man ser ögonen på han, naw, Saggo kan visst va söt - även om det är svårt att tro. Det ser faktiskt inte ut som samma hund!


Sen va vi i Skara hos mammas moster oxå, fy åt fan (glömmer aldrig när du sa det, Carl) vad hon tjötar! Att jag har öronen kvar är ta mej fan ett under, aap. Dagen har i största allmänhet vart rätt kass. Som jag sa till mamma i bilen: Vi skyller på vädret. Puss på Alexandra, för jag älskar henne mest! ♥

/ Loviisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0