Ha det bra Lovisa (:

Happ nu har skolan börjat igen. Nu mera går jag i BF1B och inte i 9B. Min nya klass är väl bra men jag saknar 9B massa jätte mycket. Men det går väl över...nån gång.  

Idag hade vi bara en lektion sen fick vi sluta för annars hade vi fått suttit och väntat 100 år på nästa lektion. På den lektionen som vi hade (Matte) hade vi ett diagnos "prov" JAG HATAR MATTE men jag tror diagnosen gick rätt bra. I morgon kommer dagen gå långamt eftersom det är helg. Är inte det rätt konstigt? Det tycker iallfall jag att de är. Man kanske känner på sig att det närmar sig helg.

I helgen ska jag faktiskt inte göra någonting vilket är väldigt väldigt ovanligt. Eller jo jag ska sova.

I morgon åker Lovisa till Kreta och stannar där en vecka inte bra inte bra. Jag kommer få det jätte tråkigt då. Men jag ska nog överleva ändå. Vi går ju inte i samma klass nu så vi kommer inte träffas så ofta typ på helgena och kanske ibland på vardagarna om det inte är för mycket läxor och skit. Jag tycker det är väldigt synd att vi inte går i samma klass men det är sånt man får vänja sig vid, vi kan ju gärna inte välja samma linje för att vi ska gå i samma klass. Jag tror iallafall att Lovisa kommer fådet bra på Handels programmet ♥
Jag kom precis på att jag saknar Lovisa,Anton,Sebastian,Joakim och Calle fast jag träffa dom i typ förrgår.






Lovisa hoppas du får det jätte bra på Kreta. Jag sitter hemma och väntar på dig. Älskar dej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0