torsdag? neh, tisdag? äsh..

Idag va jag med älsklingsäzz, min Äzz, bara bara min Äzz. Först porra vi oss framför kameran, sen åkte vi till Sebastian, där vi läste i man-boken, jag lärde mej hur man hitta g-punkten, och hur man botar baksmälla - fast det orkade jag inte läsa (& jag behöver knappast veta det heller,)


A: Varför klipper han gräset idag med ?
L: Vadå ?
A: Han klippte gräset igår med!
L: Han kanske inte klippte klart,
A: haha, joh. Han klipper igen.
L: Det kanske inte är en gräsklippare.. ?
A: Vad skulle det annars va!? Man ser ju att det är en gräsklippare, HAHAHAHAHAHA!

   

Anton kom vid 4 till Sebastian, och vi gick ut och cyklade, vi kollade på Antons nya hus, det såg litet ut på utsidan, men fint va det!
Vi stannade på en lekplats, men leksakerna där va sär, så vi åkte till Sebastians mormor & fika, eller.. Vi tänkte fika hos Sebastian mormor, men hon vart inte hemma, hon va i Varberg.

Vi fick åka till lekplatsen igen, för Anton hade tappat sina nycklar, fast dom kunde va på Sebastians säng oxå, men vi kollade iaf på lekplatsen. Fast dom satt i moppen, ledsamt om ngn hade tatt den. Det saknades ju bara en hjälm, eller den kanske låg där ute den oxå.. ?

Jag spelade iaf världens roligaste spel på Sebastian dator, man skulle baka tårtor. Jag va inte så bra på det, joh förresten, jag va bäst.

Sen kollade vi på fredagsfilmen oxå, man hittar alltid ngt nytt att skratta sönder åt, dagens skratta sönder va : Carls tjenare, när han kmr in från en av sina 75 promenader.



Lovisa ♥ Alexandra

Lovisa ♥ Anton
Lovisa ♥ Sebastian


/ världens gladaste Loviisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0