Missing you <3

Just nu har jag jätte tråkigt. Jag kan inte komma på något att göra, eller det finns inget att göra för jag har redan gjort allt man kan göra. I dag har det faktiskt vart ganska så roligt i skolan. Okej det va det i går också den bästa kommentaren hittils : Ska jag sitta och göra en jävla blommkruka i 2 timmar? Hahaha. Jag höll på att dö när Rickard sa de. Iallafall börjar jag vänja mig vid min klass och det känns rätt okej i klassen, fast jag saknar ruden och 9B jätte mycket. Men jag får väl ge den nya klassen lite tid så ordnar det sig nog tillslut.

I helgen ska jag åka till pappa och på Lördag ska det komma massa folk hem till oss för vi ska fira mig eftersom jag fyller år på Tisdag. GRATTIS TILL MIG! Sen har jag tydligen lovat Daggan att komma och baka hemma hs henne? Ofta?

Juste. Anton, har du sakt till Daggan att du ska ge henne en stickad halsduk i julklapp? Annars har hon nog slagit i huvudet för jag har inte sakt att jag ska baka men om du har lovat henne en halsduk vet jag inte.HAHAHA! I värsta fall får vi väl hoppas att hon blir senil och glömmer av de (:

På Fredag kommer iallfall Lovisa hem. Jag har längtat massvis. Hon kommer hem när jag åker men det får väl gå. Vi måste ändå träna tills jag åker till Thailand i 2 veckor. Annars kommer jag längta i hjäl mig och flyga hem. (:





// ALEXANDRA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0