Lördag!

 Igår kväll va jag barnvakt åt Filip, eftersom Mamma och Peo var på julbord i Närebo. Jag och Filip såg på film (bäst i sverige) och åt chips med dipp och bara tog det lungt. När Filip hade somnat satte jag mig framför tv:en och såg på Idolfinalen, Kevin var en värdig vinnare tycker jag allt. Han är den av alla dom som har vart med som har haft bra röst. Efter de la jag mig i sängen och såg på nån film som gick på tv:en och drack julmust, sen kom mamma och peo hem efter typ halva filmen och då satte dom sig i soffan och såg på samma film som mig. Innan jag bestämmde mig för att sova hade jag somnat ca 5 gånger under filmen. Så såg alldså min Fredagkväll ut.

Nu håller jag på att göra i ordning mig för vi ska på Julbord med några i Peo:s släkt, det blir mysigt.
Jag uppdaterar kanske i kväll.
Ha en bra Lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0