Ingen klassfest

Min fredagskväll var helt underbar. Jag va hos Sara. Eftersom hon bara hade en halv vodka att bjuda på, så vi blandade med energidryck och massor av socker - jag menar verkligen maaaaaassor! Vi drack bara hälften, sen gick vi till DLG för att spana på Lusse Bandyn. Imorse vaknade jag hos Elias, (Alex, håll käften!), vi åt frukost innan jag tog bussen hem.

Det var tänkt att jag skulle följa med Alexandra till hennes klassfest idag, men nä, hon skulle på julbord och tyckte det var trååkiga folk som skulle dit. Ungefär inga från klassen. Så istället för att ta det sista av min vodka ska jag försöka få igång mitt internet igen (kör på det trådlösa nu..), mysa framför tv:n, msn, och äta massor av blåa chips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0