Långpromenad!

Jag har precis kommit ut ur duchen efter att ha vart ute med Lovisa&Zacco på en rejäl långpromenad.
Det började med att vi möttes på hälften som vanligt och sen bestämde vi vart vi skulle gå, vi gick först mot Dalängsskolan och in på nån gata där så vi kom till Hjärtbergs efter ett tag, där i från fortsatte vi förbi torget och sparbanken och sen förbi sjukhuset och den blåa bron och sen tennishallen och sen skogen och sen järnvägen och sen olika vägar efter ett tag. En bit innan järnvägen mötte vi Julius Rang, det va väldigt roligt att prata med han eftersom det var väldigt väldigt länge sen. Vi pratade om bland annat en (9b) fest, varför jag gjorde en ( ) va för att det är inte alla i 9b utan bara några styckna typ 5 styckna eller något. När Julius sen cyklade vidare till sin träning fortsatte jag och Lovisa att gå, jag hade då fått något konstigt 9b ryck så jag skratta och va massa glad tills det ledde till lipningar.
Hahahaha, stackars Loviisaälskling, hon vet nog mer vad som hände för jag va så uppspelt så jag vet inte riktigt vad jag hade för ideer för mig. Nu ska jag iallfall sova för jag är jätte massa trött, pusshejs <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0