Lördag :)

Min Lördag var nästan helt perfekt, en liten små sak bara som att tex Scotts inte vann dansbandskampen men annars var den väldigt bra.

Dagen började med att jag vaknade hos pappa på morgonen, jag gick upp tog på mig, åt frukost, och ordnade lite granna. Vid halv 12 gick jag och pappa ut och övningskörde, det gick jätte bra. Jag mötte 3 bilar på våra små grusvägar och jag krockade inte med dom. När jag hade kört lite åkte vi ner till "Bruket" och kollade om Fredrik va där men de var han inte så då åkte vi till Farmor och Farfar och där var han. När vi hade vart hos Farmor åkte vi hem igen, hemma hade Carina gjort mat så vi åt och efter det satte vi oss och såg på rent hus på tv. Klockan 15:10 åkte jag och Carina in till stan, hon skulle lämna mig hemma i Råda och sen skulle hon åka och jobba.

Efter att jag hade kommit hem så duchade jag och gjorde i ordning mig. 17:50 kom Elina vi gick in i mitt rum och tjatade lite skit och väntade på Louise & Rebecca. Efter ett tag kom dom också först tjötade vi men efter ett tag började vi spela kort Sket gubbe , 7:an och Bubblan med staff och sen poker med straff. Vi spelade kort ända till klockan var 19:45 då vi bänkade fast oss framför tven med Chips,Dipp och massa dricka, massa mys. För dom som har missat de så var det alldså dansbandskampen som vi skulle se på. Det började väldigt bra med att Scotts gick vidare och fick spela en låt till och efter de gick det också bra så dom fick spela den sista låten också det fick även Larz Kristerz göra. Än så länge var det jubel och skratt i storarummet. Sen kom beskedet vi inte hade hoppats på, Larz Kristerz vann, då blev det genast tyst i rummet och massa sura miner. Dom sura minerna och tystnaden fortsatte även under Svensson-Svensson, efter de bestämde vi oss för att gå ut och dampa och det gjorde vi. Jag,Louise & Elina va hemma hos mig sen igen 23:40 och då åkte dom hem och jag gick in och satte mig vid datorn en stund innan jag gick och la mig.

Tack för en helt fantastiskt rolig kväll <3



Kommentarer
Postat av: Elina

tack själv gullet <333

2008-12-21 @ 11:12:41
URL: http://elinahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0