Min dag!

Min dag ser faktiskt rätt fullspeckad ut idag. Nu snart när jag har gjort iordning mig ska jag och mamma gå fram på stan och byta min tröja till en annan storlek på Stadium. Efter det ska vi kolla runt lite på stan och efter ett tag ska vi gå hem igen. När vi kommer hem blir det nästan till å sätta sig i bilen med en gång för vi ska på lite släktmiddag hos morfar&Gittan i Vargön klockan 13:00. Hos morfar kommer de bli allt från mat och godis till lek antar jag efter som mina kusiner och Melwin kanske är med. Ikväll när vi kommer hem ska jag inte göra annat än att ta det lungt och börja kolla vad jag ska ha för kläder i Thailand (9 dagar kvar).
Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0