Min Lördag

Som jag sa i det förra inlägget skulle jag skriva om min gårdag (Lördag). Den började med att jag vaknade i Vinninga, jag åt frukost och tog på mig kläder och städade i ordning mitt rum. Efer det satt jag vid datorn och packade och åt igen. Vid 13:00 skjutsade Pappa & Carina hem oss till Råda. När vi kom hem duchade jag en snabbis och sen cyklade alla i familjen fram på stan utom Bella eftersom hon va sjuk. Framme på stan gick vi till Mq och köpte ett par byxor till mig och sen gick vi till Vero Moda. När vi va på Vero Moda ringde Mormor och sa att dom va på väg till Vero Moda, så efter ett tag kom Mormor,Rolf,Elin,Roberth,Anton,Victor & Melwin. Som alltd klamrade sig Anton fast vid mig och jag skulle köra hans vagn och vi skulle köra räser. Vi gick och köpte jacka till Anton & Mormor och sen gick vi till massa andra affärer, efter det gick vi till Rhodos och åt. Anton blev ledsen för att jag inte satt brevid han så jag fick byta plats, han är för göllig. Efter att vi hade ätit cyklade vi hem, när jag hade vart hemma typ 5 minuter ringde Loviisa och 20 minuter senare va hon hos mig. Vi satte på Jönssonligan för hon kände nån som va med i Jönssonligan på kollo. När vi hade kollat på han åkte vi ut och uppsökte våra pengar men vi fick bara tag i lite. Efter det åkte jag hem och såg på Dnasbandskampen & kollade på Mormors och Rolfs Thailandsbilder (28 dagar kvar). Så såg min Lördag ungefär ut! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0