Överlycklig än!

Det är mystiskt vad länge man kan vara glad över en sån här sak. Ändå sen igår eftermiddag runt 15:20 har jag vart glad och små lett hela tiden, det är svårt at sluta efter synen på Henrik Strömberg och Scotts kan jag ju meddela er. Vad jag vet så har både Louise & Elina svårt att sluta le också så jag behöver inte känna mig ensam

Idag har jag vart hemma med Carina, vi har bakat julgodis och gjort massa andra saker och just nu sitter jag och kollar på Mr Bean 10 år. Ikväll ska jag kanske åka med pappa och kolla när han spelar innebandy men jag är inte riktigt säker än.

Idag är det bara 13 dagar kvar till Thailand, jag börjar bli lite smått nervös nu men det går nog över. Det ska bli så himla skönt med värme och massor av bad och sol. Innan Thailand ska jag hinna träffa Louise,Elina & Rebecca 1-2 gånger och även träffa Lovisa,Anton & Sebastrian.

Nu ska jag gå ner och klä julgranen, det ska bli väldigt intressant att se hur lång tid det tar innan katterna river ner den. Ha det bra pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0