Stan!

Nu har jag kommit hem och landat efter att ha vart på stan med Rebecca,Elina & Louise.
Vi köpte lite julklappar och sen fikade vi. Jag och Rebecca köpte lätt dom finaste paketerna till Caroline, vi tyckte dom va så snygga så hon fick komma till stan och öppna dom. För er som undrade så fick hon 3 par stringtrosor som va genomskilniga med massa göjs på och en bh som också va genomskilnig. Hahaha, det va Rebeccas ide.
Idag har jag vart massa trött, jag höll på att somna på massa lektioner. Jag tror nästan Rebecca och co blev lite förvånade att jag inte va på topp eftersom jag alltid annars brukar va de.

Igår kom jag att tänka på att jag saknar Lovisa as mycket, jag vill att hon ska gå i min klass nu och allt bara blev as jätte bra. När vi gick i samma klass träffades vi 90% på veckorna och nu är det knappt 2% inte bra inte bra. Kommer du ihåg älskling hur otroligt roligt vi hade på våra lektioner? Minns du när vi lyssnade på Arn på cd-spelaren och vi skratta massa mycket så Jonas sa att vi skulle få gå ut om vi inte skärpte oss. Hahaha. Jag älskar dig så mest mycket.

I helgen kommer Mormor hit och på Lördag ska vi gå ut och äta med massa folk. För er som är intresserade så är det Roberth,Elin,Mormor,Rolf,Mamma,Peo,Filip,Bella,Victor,Anton & Melwin, det blir massa mysigt skulle jag tro massa bilder kommer.



Lovisa är underbart fin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0