Studiepass

Just nu sitter jag i skolan och har studiepass, som alltid när vi har det sitter vi med varsin dator. Jag har precis skrivit klart min läslogg och ska snart börja på Barnomsogens historik. När jag kommer hem om ca 1timme så ska jag sätta mig med Hälopedagogiken och öva tarzan på den eftersom vi har prov i de på Fredag.

Igår va jag som sakt på farfars 70 års kalas. Det var faktiskt väldigt,väldigt roligt. Eva & Jag satt och kolla på kort från när jag va liten. Eva sa Gumman till mig som vanligt typ 30 gånger. Hahahah. Lennart är också väldigt rolig, han svär i varenda mening han säger och här kommer några exempel:

Det såg fan jag med.
Jag kunde fan inte se det mera.
De äter ju upp varandra bakifrån.
Du vet när vi gick där intill sjön när det va så in i helvete med mygg, fy fan vad mygg.
Fyjävlar
va det small.
Ett sånt jävla fiske har jag fan aldrig vart med om.
Jag ska inte säga något för jag gjorde en jävla grej.

Det va en del av de han sa, mer han jag inte skriva upp men jag lovar att han sa massa mer roligt.
Nu ska jag försöka jobba lite mera, ha det bäst.
Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0