Torsdag.

I morse tog jag en sovmorgon om man jämför med dom senaste dagarna, i morse gick jag upp 09:55. Det var ganska skönt att sova ut för en gång skull på ett tag. Efter att jag hade vaknat till lite gick jag upp och städade mitt rum, det behövdes. Städningen var väldigt tråkigt men det gick bra och det bästa av allt var att det blev ett väldigt bra resultat. Efter att städningen var klar flög jag in i duschen och sen gjorde i ordning mig lite så att jag såg någorlunda ut iallfall. Efter det var det lite mat som gällde och sen cyklade jag i väg hem till Caroline. Hemma hos Caroline spelade vi spel med Lena och Stellan, det var faktiskt riktigt roligt. Det bästa var att jag fick Scotts autografer, jag blev massa glad och har vart glad ända sen jag fick den. Klockan 18:00 cyklade jag hem från Caroline och med mig hade jag min resväska som hon hade lånat sen i sommras. Jag behöver den till Thailand, det är bara 10 dagar kvar så nu är det snart dags att börja packa. Jag längtar efter massa sol & bad.

Dom närmsta dagarna har jag en hel del planerat så det kanske inte blir mer än 1 inlägg om dan nu men jag ska försöka skriva mera.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0