Onsdag ,

yuyup, precis som Äzz längtar jag till kusten , jag oxå. Såklart vi vill ha bullar! Tjockisar är vi, fast bara lite..

Jag har faktiskt inte gjort många knop idag, jag heller (Äzz uttryck) . Mamma tvingade på mej att städa mitt rum, och jag kan väl erkänna att det behövdes, speciellt fiskskålen. Det är lite konstigt faktiskt, för jag har inte vart hemma på typ, 1,5 vecka, och inte städat på 2, men det va fan vad det såg ut. Jaa.. Nu äre iaf bevis på att mina kläder hoppas ur garderoben själv!



  ♥  



Tältningen ska bli förjävla rolig, om allt blir som vi har tänkt, hoppas verkligen Anton kan va med, hoppashoppashoppas.

Jag måste göra en liten liten, liten lista. Det är tre veckor kvar av sommarlovet,
& jag och älskling har planerat massor, få se nu om vi får allt gjort..

• Åka till Kusten
• Hälsa på Daggan på torpet
• Fiska
• Åka gummibåt i ån vid båtgården.
• Tälta med gänget
• Cykla till Svalnäs, igen.
• Bada massor!


/ Loviisa

                                                                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0