19 November.

Jag skiver lite blogg nu eftersom det är pause på Sjukhuset.
Min dag började inte alldeles perfekt i morses. Precis när jag kommer utanför Rebeccas hus började mitt cykel däck att pysa, mystiskt tänkte vi men vi åkte vidare ändå. När vi hade kommit en liten bit så fanns det ingen luft kvar i mitt däck. Vi vände och åkte tillbaka till Rebecca, där lämnade jag min cykel och så skjutsade jag Rebecca på hennes cykel. Vi kom precis fram till skolan i tid, vi hann va där typ 3 minter sen började vi. Resten av dagen gick bra utan att det hände något.

Imorgon börjar jag 10:10 och har 2 lektioner, men ändå slutar jag 14:30. Men det gör inget för på Fredag är alla BF-elever lediga alldså är jag ledig.
Nu börjar sjukhuset igen, skriver kanske sen <3

Kommentarer
Postat av: Elina

vi har studiepass också.. men inte hela.. så vi slutar typ 15.30

2008-11-20 @ 09:12:45
URL: http://elinahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0