26 November 17:39

Min Onsdag har vart väldigt bra hittills. I morse hade jag först utvecklingsamtal, vilket gick väldigt väldigt bra. Efter de hade vi No & Matte på rad och sen sista lektionen hade vi Hälsopedagogik. På Hälsopedagogiken hade vi vattengympa på badhuset det va ganska roligt,efter vattengympan stannade typ alla tjejer kvar bastade och sen åkte vi hem. När jag kom hem skulle jag äta youghurt och då pajade jag en skål, jag är nog nästan den klantigaste som går i ett par skor. Under tiden jag har vart hemma har jag också hunnit göra lite läxor och spelat DS med Filip. Nu ska jag fortsatta att leta efter ett diagram till min matteläxa.
Pusshejs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0