9B, Ruden nu tack <3

Precis som igår sitter jag i ett grupp rum med Louise och co och jobbar med BKF:en fast nu har jag tagit en pause från jobbandet och skriver lite blogg.
Just nu känner jag att jag vill ha Ruden och ett klassrum med 9b och Lovisa i.
Tänk att få tillbaka dom lektionerna vi hade, seriöst jag skulle kunna göra vad som helst för att få tillbaka dom just nu.

Lovisa kom och anfall mig innan jag får spader ♥

Idag när jag kommer hem står bara plugga på schemat, jag lär nog inte inna så mycket mer än att göra det.
Kan det bli tråkigare? Nej jag tror faktiskt inte de.  

Snart är det iallfall helg för mig, det ska bli skönt.
Bara 2 dagar kvar sen är vi på BF lediga på Fredag, det ska bli rätt skönt.

Nu måste jag gå.
Pusshejs.

ALEXANDRAÄLSKARLOVIISA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0