Antons kommentar <3

haha!
Antons kommentar va bäst! Jag skrattar så jag dör, fick helt ont i magen nu.


Det har vart tyst i våran blogg ett tag, och den största anledningen är att Alexandra inte har skrivit, och då har inte jag heller skrivit. Konstig anledning, jo, jag vet.

Jag har iallafall fåt tmin telefon nu så jag är glad, happy och överlycklig! Dagen är oplanerad in i minsta detalj. Nu ska jag gå och göra mej i ordning, ta på mej kläder och sen gå ut och gå med hunden. Skulle vart med Joel egentligen, men han skulle spela fotboll. Ikväll ska jag förhoppningsvis åka till Vinninga och träffa Alexandra, känner att jag skulle må bättre av det.

ha en bra dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0