Delagardie open!

Jag har börjat bli klar as mycket i tid nu så jag hinner oftast skriva ett blogg inlägg på morgonen innan jag åker. Jag ska åka hemmifrån om typ 30 minter och va hos Rebecca om typ 37 minuter.
Idag är det delagardie open.För dom som inte vet är det typ 9:orna som får gå runt och kolla på några program (tror jag iallfall) BF1B ska sitta inträngda i samma klassrum hela dan bara för att "det ska bli lite rörelse" på BF-programmet, det va iallfall vad våran lärare sa.

I eftermiddag när jag kommer hem ska jag skriva massa arbeten på datorn och då hinner jag även med ett nytt inlägg om inte 2 eller kanske flera.Nu måste jag gå och packa ner mina saker och snart ska jag åka till Rebecca.

HA EN BRA DAG!!

Kommentarer
Postat av: Elina

vad bra att ni kommer :D:D cykla fort nu :D;) kraam <33

2008-11-19 @ 08:19:11
URL: http://elinahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0