Godmorgon!

Ännu en ny vecka, jäklar vad helgerna går fort.
Äsch det är inte så långt kvar till lovet så det är bara speeda på dom sista veckorna nu.

Idag är min dag ganska bra faktiskt jag börjar 09:40 och slutar 16:00, okej det kanske inte va så bra men min Måndag brukar gå ganska fort när man väl är i skolan. Efter skolan står bara massa läxor och sånt där tråkigt på mitt schema men det ska jag nog också klara av...tror jag.

Precis som Loviisaälskling skrev igår kan jag inte heller sluta tänka på Lördagen, den va så helskottas rolig så det finns inte, man får allt ett leende på läpparna när man tänker tillbaka till de.

Hoppas alla våra blogg-läsare får en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0