Hellu :)

Nu har jag tagit en liten pause från No-provsläsningen.
Jag ska alldelses strax fortsätta med den för jag måste få bra betyg.
I morgon ska våran klass på n¨ån konstig musik sak i aulan.
Jag tror inte den saken är bra, men det vet jag ju inte förrän jag har sett den.
Förövrigt gillar jag inte det som händer och håller på att ske nu. Har du med märkt det Lovisa?

IHelgen ska jag åka till pappa. Min lillasyster har redan åkt dit och hon ska stanna där tills Söndag.
På Lördag ska vi åka på kalajs till Rose-Marie och Sture och Daniel är antagligen där också.
Nej nu ska jag fortsätta med No-provsgrejsen.

Jag saknar dig Lovisa, och den gammla tiden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0