Hemma.

Idag har det vart typ världens onödigaste dag i skolan på hela terminen. Först började vi 10:10 med matte. På Matten skrämmde min matte lärare upp mig med massa saker och hade jätte roligt för sig. Han sa att dom hade bytt så att sprutorna skulle vi enlikt Eu-standard och det va as stor och gjorde svin ont sa han. Jag visste inte riktigt vad jag skulle tro men jag blev lite uppskrämmd eftersom jag ska ta spruta i morgon, efter ett tag sa han att han bara skoja för han sa att jag såg kallsvettig ut så han ville inte skrämma upp mig mera.

Våran mattelärare va riktigt på hugget idag, han sa till Tida att hon skulle jobba med matte i helgen men då sa hon att hon inte han de för hon skulle äta julbord och se på hästhoppning på tv och då säget tommy : Det är bra att du varierar dig lite ena dagen äter du dom och nästa da sitter du och kollar på dom på tv. Hahaha. Efter matten hade vi estetiskverksamhet. Våran lärare va sjuk så vi fick jobba på egen hand, alla åkte typ hem men det kunde inte vi i BF1B göra eftersom vi skulle ha ett studiepass på slutet. När klockan va 13:55 så kom jag och Rebecca på att om vi går upp till Tommy och vi gör vårat studiepass nu kanske vi får sluta tidigare. Vi gick upp till Tommy och sa som de va och då sa han att om vi satt på www.freerice.com i en halvtimme så skulle vi få åka hem sen. Efter en halvtimme åkte vi hem och då kom alla tillbaka från sina estetiskaverksamheter ås då fick dom stanna kvar och jobba och vi åka hem. På Studiepassen lurade också Tommy mig om att dom hade en sak på datorn typ en webbcam så alla i EU kunde se mig. Hahaha, jag trodde inte på han (A) .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0