Jotack, världens bästa lördag!

Jag är verkligen heltaggad på en sån här helg igen! Alexandra har berättat det mesta, men en del detaljer glömde hon.. Att glömma kameran va en stor miss - även om det inte fanns en sekund över för att ta kort.. Men jag vet att det kommer bli en sån här lördag igen och då ska kameran med!

Whatever. Denna okända anledning va att jag vaknade av att Alexandra fes, och började skratta. Alexandra slår upp ögonen och ser irriterat på mej : vafan.. euf.. fes jag?

Bra start på dagen älskling! I följd med godis och cola så klarar man allt. Även cykla ute i -20º och leta efter du-vet-vad, försöka ta skydd från regnet, och ringa till Joel, Jimmy, Staaf. Men ingen av dom hade batteri. Det jobbigaste var att dom va precis där vi va, fast det visste inte vi, inte dom heller.

Lördagen va världens roligaste. Precis innan jag åkte hemmifrån sa mamma: håll ihop, tappa inte bort varandra och tappa inte bort mobilen.

Vi höll inte ihop, Alexandra blev borttappad, och Antala snodde min mobil. Misslyckat? Jo, men allt blev helt återställt, vi kom till Staaf, han hittade Alexandra, och Antala kom tillbaka med min telefon när Joel ringde till den.

jag säger det igen.. (obs! interna skämt, otomstående kanske inte förstår..)    :
VÄRLDENS ROLIGASTE HELG, TACK ÄLSKLINGSÄZZ FÖR ATT DU FINNS.
NU SKA JAG GÅ OCH LÄGGA MEJ INNAN JAG SOMNAR.
OCH JAG KOMMER ALLTID KOMMA IHÅG MADE IN SLÖJDEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0