Julmarknad

Nu sitter jag här med saltvatten på naveln och försöker skriva blogg med en hand.. Alexandra har nog rätt, det är kloret som har gjort att den gör ont  ..

*
Imorse vaknade jag med älskling bredvid mej. Vi tog en morgonpromenad i shorts, och jag fastnade i mammas jacka. Elias fick släppa ut mej med hjälp av en kniv - jag vart livrädd, trodde han skulle skära sönder mej.

Vid ett ringde Alexandra och frågade om jag kunde komma till stan, jag trodde vi skulle dit vid fyra, men inom en timme gick vi där och kollade på tomtar och pratade med Martin (tror jag att han hette..?),  han hade köpt en CD-skiva - Velvet, 169:-

Vi gick och letade efter något lila i en evighet, men liksom, ingenting som är snyggt är lila nu för tiden, typ. Vi hittade till slut något att fylla paketet i, men när vi hade slått in det kom Alexandra på att det var tvunget att vara lila papper, men va i helvete! Jag sa till Alexandra, att man köper väl inte papper efter innehållet, nä, nu får det fan va silver runt. Insidan är viktigast, eller hur?

Alexandra kläckte ur sig en bra kommentar som vanligt : Vi skriver oseriöst, helt seriöst asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0