Ledig.

Godmorgon, nu har jag precis vaknat. Det va faktiskt ganska skönt att kunna sova ut i dag. Jag har sovit 11 timmar och 30 minuter, de satt inte fel kan jag ju lova er. Jag tycker väldigt synd om er andra som inte får va lediga idag. Idag har jag en sån där dag då det är fullt upp från typ nu tills jag ska åka till pappa. Innan jag åker till pappa ska jag :

• Ducha , Ta på mig , Sminka mig.
• Äta frukost borsta tänderna.
• Fixa till lite i mitt rum.
• Åka och möta Louise och Rebecca.
• Åka till skolan och köpa skolkatalogen.
• Äta.
• Åka hem.
• Packa
• Åka med mamma och handla
• Läxor
• Va barnvakt



Så ser min dag ut fram till typ 16:00 då jag ska börja passa Filip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0