Lördag!

Idag gick jag upp tidigt halv 9, så jag har hunnit med en hel del och klockan är bara 12:15. Jag har hunnit hjälpa Pappa&Carina att plocka ut massa skit ur ladgårn och åkt och slängt skiten på tippen. Sen har jag också hunnit med att göra massa läxor och lite sånt smått. I eftermidda ska jag åka ner till Farmor & Farfar en liten sväng, och ikväll ska det bara bli mys framför tv:en.

Igår hann jag med allt jag skulle göra och jag hann även med en sväng förbi Drifterstösa. Gissa om jag fick en chock när Erica berättade att om vi hade kommit 5 minuter tidigare hade dom i Scotts vart där. Herregud då hade jag dött, thahaha. Sen sa Erica att vi skulle rösta massa mycket på Scotts i kväll så det får vi allt ta och göra eller rättare sakt det måste vi göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0