Skärpning Alexandra!

Ne nu får jag ta och skärpa till mig med blogg skrivandet.
Jag skriver aldrig längre och det är ju lite synd.
Just nu har vi rast.
Jag,Rebecca,Louise & Elina har trängt in oss i Vil/Samtalsrummet med varsin dator och sitter och blegar.
Vi börjar om 1timma & 30 minuter med gympa på idrottenshus.
Efter det slutar vi.

När jag kommer hem ska jag äta och fixa lite i mitt rum.
Sen nån gång kommer Lovisa hem till mig så ska vi träffa Anton&Sebastian.
Det kommer bli väldigt roligt antar jag.
Vi får hoppas att det inte blir några fastningar i staket eller att man missar någon kant att cykla upp på som vi råkade ut för i går.

Nu ska jag ta och ägna min tid åt läslogg och att titta på Rebeccas porrsidor.
Pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0