Torsdag.

Min dag har vart riktigt bra idag får jag allt säga.
Jag hade typ 1 lektion, började 10:10 och åkte hem vid 12:30.
När jag kom hem städade jag mitt rum och gjorde lite läxor och sånt så jag slipper de i morgon när jag är ledig.
Vid 16:00 kom Lovisa hem till mig, jag skulle åka med henne till Zoo-affären för hon skulle köpa växter till sina fiskar.
Först skulle Lovisa ta ut pengar så vi åkte till uttagningsautomaten på andra sidan Zoo-affären. När vi skulle cykla mot Zoo sen så va jag tvungen att köra fort som fan för att vi skulle komma före en tant över ett gupp så vi slapp att vänta på henne. Snabb som jag är trampar jag på så in i helvete och helt plötsligt hoppar det ut en tant ur en affär och då måste jag ju väja för henne och då kraschar jag och Lovisa in i värsta skylten. Eller aa vi kraschar inte utan Lovisas fot typ fastnar i den där skylten så hon drar med sig den typ 2 cm eller något och hennes sko blir vit. Vi har sånn fart så vi hinner inte stanna, det enda man hörde va några tanter som typ : Åå herregud . Haha jag och Lovisa kommer snart börja orsaka trafikolyckor om vi inte redan har lyckats med de.
Lovisa kanske berättar mer sen för jag hade inte sånn koll på vad som hände där i bak jag va bara intresserad av att komma före tanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0