LÖRDAG :D

Äntligen Lördag.
Lördagar är den bästa dagen på hela veckan och nästan året också om man inte räknar med Sommarlovet och dom andra loven. Idag har jag redan hunnit med en hel del fastän kl ockan bara är 11:01.
Jag har vart ute i lagårn, Anton är rolig han frågade om jag hade vart ute där och matat Bella. Hahahahahhahahahahaha.

Snart ska jag gå ner och ducha, för typ klockan 14:00 ska vi va på kalas i Götene hos Carinas Mamma och hennes gubbe. Och pappa är inte ens hemma, han är hos Stig-Helmer och gör något.

Alexandra längtar tills nästa helg när det blir Lovisa,Anton och Sebastian helg. Det kommer bli as jätte roligt, först måste vi bara stå ut med en vecka i skolan men de ska vi väl klara. Vi har ju typ X-dag på Onsdag så då är man typ ledig om mna inte har något att göra i skolan tror jag. JIPPIE :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0