MADE IN SLÖJDEN!

I Morse vaknade jag av att Lovisa skrattade åt mig, hon skrattade av okändandledning.
Som alltid startade vi dan med lite godis & coca-cola. Okej nu lät de som om jag och Lovisa startade dagen varenda dag med att äta godis och dricka cola men så är det inte. Vad jag menar är att ungefär varenda gång Lovisa har sovit här så startar vi dagen med godis och cola. Vi är lite knäppa, alla kan faktiskt inte va perfekta. Hahaha.

När vi hade ätit godis och druckit cola sätte vi på tv:en och såg på typ barnprogram, väldigt intresant vill jag lova. Efter att vi hade legat framför tv:en och fjantat oss lite gick vi äntligen upp och åt frukost. När vi hade gjort det orkade vi inte göra så mycket mer än att gå och lägga oss i sängen en sväng till. Efter en stund tog vi allt tag i att göra i ordning lite och runt halv 12 - 12 åkte Lovisa hem.
När hon va hemma åt jag och gjorde i ordning mig själv.
Halv 3 kom hon tillbaka och då fixade vi min cykel, sen började vi cykla mot Stenhammar där vi skulle hälsa på Joel,Jimmy,Niklas,Robin och (Erik). På vägen dit skojjade vi om att när vi kom dit skulle dom säkert inte va hemma och aa vi hade rätt. När vi kommer hem till Robin Staaf står det inga cyklar där. Då cyklar vi vidare, eftersom det regnade massor stannade vi på en lekplats där vi försökte få tag på dom, men vi fick inte tag på dom.

Elias ville att vi skulle möta han vid Villabadet typ så då cyklade vi dit. Vi stog en stund och pratade med Elias och han sa att han trodde han hade sett Joel och co vid tofta pizzeria. På vägen mot pizzerian hittade vi Joels mössa men på pizzerian hittade vi inte dom. Då fortsatte vi att cykla mot Hjärtbergs eftersom det regnade och va svin kallt ute. På Hjärtbergs satte vi oss på en bänk och försökte få tag i dom igen men det gick inte. Efter en ganska lång stunds tittande och blegande på folk började vi dra oss hemmåt. Vi släppte av Elias vid typ Månesköld och sen åkte vi hem.
Nu sitter jag här och kollar på Ensam mamma söker och pratar med Loviisaälskling på msn.

MADE IN SLÖJDEN!

TACK FÖR VÄRLDENS ROLIGASTE HELG LOVIISA, DET HÄR FÅR VI VERKLIGEN GÖRA OM.
ÄLSKAR DIG MEST GUMMAN <3
ALEXANDRAHJÄRTALOVIISA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0