08:10

Nu har jag duchat och tatt på mig och klockan är bara 08:10 och jag tänker inte åka i väg till skolan 2 timmar innan jag börjar, nej tack.
Okej jag är inte riktigt klar än men nästan och sen orkar jag inte göra allt på en gång för d kommer de bli as tråkigt att sitta här och vänta 2 timmar tills jag ska åka, nej usch vad tråkigt.

Idag har jag 3 lektioner och jag går 10:10 - 16:00 , det är inte allt för kul men det kunde vart värre, mycket värre faktiskt.
Lixom 08:00 - 16:00 tjenare, inte en chans.

I helgen blir det heller ingen Lovisa , för jag ska till pappa i helgen igen eftersom nästa gång vi skulle komma till han egentligen skulle han och Carina åka upp till Danile i Jönköping och se på hockey Modo-Hv71.
Jag ska faktiskt också se på hockey på höstlovet, när vi är uppe hos Mormor och Rolf i Leksand.
Jag ska se Leksand-Malmö. Mahahaha.

Sen på höstlovet ska jag va med Lovisa också det blir najsigt de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0