21:19 Onsdag.

Ajajaj, imorgon är det matte prov men jag tror faktiskt att de kommer gå ganska bra, om inte annat hoppas jag iallfall de. Jag upptäckte precis att jag har börjat fundera ganska mycket, men problemet är att jag inte riktigt vet vad de är jag funderar på. Då är man inte speciellt smart vill jag lova.
Och jag har inget liv ibland asså, jag sitter och skrattar åt Volvo reklamen på tv?! Är de ens normalt att göra de kan man ju ta och fråga sig.

På Fredag ska vi ha orientering på gympan. Det är faktiskt ganska roligt om man inte kommer bort, och eftersom jag inte fattar kartan så kan ni ju lista ut själva hur de kommer gå för mig.
Jag sa till Lovisa förrut att i värsta fall kommer jag tillbaka om ungefär 1 vecka. Haha.

Imorgon sak jag städa mitt rum jätte vackert så Lovisa slipper dö av all skit i mitt rum på Fredag,Lördag & Söndag, det vore ju synd om hon dog för att jag är lat och inte orkar städa mitt rum.

Förrut tänkte jag faktiskt på en sak. Det känns som om jag går och väntar på något hela tiden och jag har upptäckt vad de är jag gå och väntar på. Jag har nog fått för mig att jag egentligen inte går i min klass utan att de typ är sommarlov och snart är de 9b men så är det ju tyvärr inte. Gissa om Lovisa kommer få trösta mig när jag en vacker dag inser att de inte finns något som heter 9b mera. Den dan vill jag inte veta av.

Idag har det förövrigt vart en bra dag i skolan. Allt va bra utom att jag bara träffa Lovisa i ungefär 1 min, men de gör inget jag får träffa henne heeeeela helgen och de får inte DU! Hahahh gud vad töntg jag lät nu.

Nej nu måste jag göra något känner jag Adios Amigos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0