<3

Jag tänkte skriva att jag saknar det vi hade tillsammans. Men det finns fortfarande kvar. Även om vi numera lever i två helt olika världar kommer jag aldrig glömma dej älskling. Vi kan inte ses ofta alls - och jag hatar det. Men jag vet, jag vet att du finns kvar ändå. Jag älskar dej mest av allt, och jag kommer aldrig lämna dej. Tveka inte att ringa om du har tid över - ingenting är så viktigt som du. Jag älskar dej, 7-8 dagen i 7:an va den bästa dagen i mitt liv - det va då vi blev vänner. Jag kommer alltid ha dej i mitt hjärta baby, våra minnen slår allt. <3

Tänk efter gymnasiet.. Kreta & Spanien tillsammans, sol & Bad och ett underbart äventyr. Jag kommer göra allt för att alltid få ha kvar dig vid min sida. Jag kan inte leva utan dej <3



Kolla vad fint Lovisa skrev till mig, jag höll på att dö av lip :/ <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0