a-dag

Hej.
Nu sitter jag i sängen, med en stor lagotto i knät.
Han är inte så stor egentligen,
men när han ligger i knät blir han rätt stor.
Hans päls kittlar mej på magen & han stinker, jobbigt.

.
Idag har jag vart med Alexandra, Calle, Joakim och Sebastian.
Vi hade planerat att ta kort, men Calles moppe gick sönder.
Så det blev till att baka kladdkaka istället. Min idé, såklart.

Kladdkakan blev kvarglömd i ugnen, så det blev sockerkakskonsistens.
Men shit the same. Det gick att äta ändå , faktiskt.

När jag har fått bilderna av Alexandra ska jag lägga in några.
Dom är snygga. För snygga för att läggas ut här egentligen.

Men..
Jag kan göra ett undantag.

natti. natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0