Alexandra idag

Varje gång jag är med Alexandra, upptäcker jag hur otroligt mycket jag älskar henne. Idag va vi liiiiite för tramsiga, men kul hade vi, jagade varandra i Alexandras rum för att skriva vem det va som skrev till min Elias - vi hade olika åstikter om det. Det va Alexandra!

Imorgon, ska vi åka och hälsa på Dagmar - Alexandras cooolaste farmor. Det lät precis som hon hade många farmorar, men hennes farmor är cooolast.

Jag vet inte varför vi ska åka dit egentligen, men Daggan är rolig, så det är nog därför. Jag pratade med henne i telefonen förut, hon berättade att hon va rädd för att gå på torgbron när det är mörk ute, det kan komma killar som är på-tända på något. Jag vet inte heller vad hon menade med det, eller vad hon ville ha sagt med det. Men det lät kul, och mina magmuskler fick jobba lite.

I m o r g o n     b l i r     d e t     D a g g a n   !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0