Är hos pappa.

Nu har jag precis komit in. Jag,Pappa & Carina har vart ute och städat studsmattan och tatt ner den. Sen har vi tagit in utemöbler i ladgårn och krattat löv, nyss kom Järnving så då gick vi in och fikade och nu sitter jag och skriver blogg och snart ska jag&pappa åka ner till torpet och leta vidare efter min telefon.

Igår skulle jag och bella egentligne åka hit klockan 16:00 men jag skulle va barnvakt åt Filip så vi åkte hit 18:30 istället.
När v kom hit åt vi lite och sen såg jag och pappa på tv och Bella sov.
Klockan 00:10 ringde Carina och frågade om vi kunde komma och hämta henne på hennes jobb , för deras "jobbmiddag" va klar. Precis när jag och pappa skulle åka vaknade Bella så hon följde också med.
Jag såg en som gjorde en Alexandra på åkern på vägen dit. Mahahahah.
Vid 00:40 va vi hemma igen och då gick jag och la mig.

Ikväll ska Jag,Pappa,Bella och Carina ha en monopol tävling.
Jag kommer vinna, bara så att ni vet *host*host*.
Ne men jag måste vinna för jag är så jävla dålig förlorare så annars kommer jag va sur 1 vecka.
Mahahah.

Ne nu ska jag gå ner och prata med Carina,Pappa & Järnving.
Pusshejs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0