:D

Jag är väldigt,väldigt redig om jag får säga det själv.
Nu på morgonen har jag hunnit as jätte mycket så det finns typ inte.
Jag har: Städat mitt rum, satt på en tvättmaskin,lekt med kompis, tatt på mig & sminkat mig.
Det måste va rekordpå vad jag har gjort och det är jätte lång tid kvar innan jag ska va hos Rebecca så jag kommer hinna göra jätte mycket saker till. Det är lite fantastiskt tycker jag allt.

Ihelgen ska jag åka till Pappa&Carina, det blir bra det. Jag ska antagligen köra lite bil dä eftersom det gick så bra förra gången. Och Pappa säger att jag måste träna mycket.

Igår fattade jag hur jätte as jobbigt det är utan Lovisa allså, för i vanliga fall om det hade vart Studiedag skulle vi sakt aa men vi ses i morgon jag kommer typ då och då och då. Men igår sa vi aa men vi kanske ses i morgon annars ses vi nästa vecka. Nästa vecka fatta hur dumt de låter, lixsom nästa vecka. Det är lixsom en vecka kvar då. 






Lovisa är den finaste männsikan som finns så det är bäst att ni passar på att kolla.
Lovisa&Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0