Godmogon!

Då va det Tisdag,veckan går fort ochdet är snart höstlov.
Allt på höstlovet kommer va bra, utom Thailandssprutan.
Jag kommer dö, men jag får tänka att om jag inte tar den får jag inte åka dit och då får jag va hemma i snön och massa blask och skit.
Men det är roligt att cykla i de för då ramlar man.

Åå förr vintern eller i vintras kanske de heter.
Men iallfall så ramlade jag och Lovisa med cyklarna i rondellen och vi for rakt över övergångstället.
Mahahahah. Mina böcker hade jag lagt löst i korgen så dom flög ut över typ hela vägen så vi fick springa och ta upp dom.
Pinsamt,Pinsamt.

Det finns typ 1000 klantiga/roliga saker jag och Lovisa har gjort tillsammans som jag kan ta och berätta lite allt eftersom, så ni får hålla spaning på bloggen.
Lovisa kanske också tar att berättar något för jag kanske inte kommei håg allt som hon kommer i håg de.
Vi har så jäklarn många fina minnen ihop också ♥

Nu ska jag fixa mig, jag anfaller någ med ett nytt inlägg innan jag åker.
Pusshejs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0