Godmorgon!

Jag har tagit en pause i att göra i ordning mig så skriver jag ett inlägg i stället.
Farmor ringde för 40 minutersen (07:00) och sa att hon precis skulle åka till torpet och uppsöka min telefon.
Farmor är bäst, även om hon inte hittar den får då har hon ändå åkt dit mitt på morgonen för att min telefon inte ska dö av vattenskador eftersom jag tror att jag la den ute på brunnen och där är det inget tak så där regnar det vill jag lova.

Idag är det min jobbiga dag som jag jämt brukar va sur på eftersom efter 12 har jag Matte,Svenska & Engelska på rad. Tjenare det är precis jag klarar en matte lektion utan att få sammanbrott.
Men den här dan ska jag nog fixa ska ni se.

Efter den här veckan är det bara 1 vecka kvar  innan det är höstlov. Det känns väldigt behövligt nu.

Nu första lektionen ska jag,Caroline & Erik gå till Friskis & Svettis och fråga dom massa frågor och nästa lektion efter de ska vi filma dom. Vi har startat med ett grupparbete i Barn,Kultur och Fritidsverksammhet och då fick vi Fritid så då ska vi gå dit och göra en film av typ dom. Jag är världens sämsta på att förklara men lite fatta ni säkert. Hahaha.

Nu ska jag fortsätta göra i ordning mig. Ha en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0