HejHej.

Just nu sitter jag och pratar med Lovisa in the telephone.
Vi talar om monster & troll Erik Krantz syssling.
Sen så ska vi dra ut killarna och tvinga dom att hitta på något eftersom vi aldrig sällan hittat på något.

Igår va jag ute och gick och hade inget alls speciellt för mig, men de kan va gött de ibland också.
I morgon är det Estetiskverksammhet. Det finns inget tråkigare vill jag lova. Usch för de.
På Fredag är det Bowling med några tjejer i klassen det ´blir säkert roligt.

I helgen är jag hos pappa så då träffar jag inte Lovisa och dom men det blir antagligen helgen efter denna.
På Lördag eller Söndag tror jag Lovisas favvorit skulle komma hem till oss - Stig-Helmer.
Stig-Helmer är Lovisas bästa kompis....Hahaha.

Nu ska jag sminka mig och fixa mitt hår sen ska jag ut och träffa Lovisa och Grabbarna ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0