Hos Caroline.

Jag tänkte berätta hur min kväll har varit och vad jag har gjort.
Först så åt jag och sen åkte vi hem till Caroline.
När vi kom hem till Caroline gick vi över till familjen Hellman och kollade så att Robin & Erik mådde fint.
Det gjorde dom.
Erik va en riktigt rolig kille tyckte jag och Caroline. 
När vi hade checkad dom ett bra tag gick vi hem till Caroline  (inte så lång eftersom dom bor grannar) igen för hon skulle äta lite. Hon hann äta och vi skulle precis gå över till grabbsen igen när det ringde på dörren och in kom Felix Hellman som vi skulle "ta hand om " .
Vi gick över till hans hus och tillbaka in till Robin&Erik där dom hade börjat fixa i ordning sig inför parken, förövrigt blev dom as snygga.
När dom skulle gå så följde vi dom en bit, och killarna dansade, jag lovar att dom fick många bruds i kväll.
Efter ett tag vände jag, Caroline och Felix och gick tillbaka hem till Caroline.
Hemma hos henne blev vi inte kvar allt för länge innan vi 3 drog i väg till Rebecca där de va lite folk.
Vi såg på film en liten stund sen spelade jag och Felix biljard , efter många minuters och kanske 1 timmes spelade så ledde Felix med massor och han va hur jävla mycket bättre än mig som helst, men jag vann tillslut än då och det firades med en glädjekram.

Runt 00:00 åkte vi hem och släppte av Felix och sne åkte vi hem till mig och hämtade mina saker och nu sitter jag och Caroline framför varsin dator framför tv:en och bara blegar, med det är trevligt det med.
Förövrigt har det vart en väldigt rolig kväll, pusshejs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0